Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 18:56 - или накрая :)
Автор: lullaby Категория: Изкуство   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
3



ще чакам
и ще играя други
по-различни
по-не-мен
докато вие се изгубите
и ме забравите съвсем

тогава ще намеря себе си
единствена, различна, по-добра
ще се усмихна и ще бъда истинска
и ще поема пътя към дома
и някой ще е с мен
различен, истински, по-мой
и ме обича
както птичка тича по небето след порой

валеше много - цяла зима
години, как се изваля,
но спря. и пак е зима,
и пак има земя, вода,
капчук, трева...
усмивки в жълтите листа
развързани обувки
сини погледи... деца
ята от чувства и илюзии от думи
самота.

ще дойде друг ден,
по-различен, по-студен
по-истински и по-обичан
окрилен... от срещи и раздели
илюзии за по-добри мечти
и по-ужасни вечери,
сбогувания на братя и сестри
и на изгубени в друг свят
и друго време, мисли...
или хора, превърнали се в мисли
без спомени, без минало, измислени.
ще ги изхвърля като листи,
които винаги остават празни, бели...
чисти?! никакви.
и ще забравя.
и ще си почина.
и ще ви има някъде, не в мен.
аз ще играя себе си тогава,
и никой няма да познае,
защото никой не можа да знае
в предишния
във следващия ден
или накрая.
:)



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lullaby
Категория: Изкуство
Прочетен: 123420
Постинги: 159
Коментари: 51
Гласове: 419
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930